101031

Vaknade för en halvtimme sen ungefär och såg att min ena klocka var halv 11 och den andra
halv 10. Hade helt glömt bort att man skulle ställa om klockan. Börjar först jobba klockan 12
men det är faktiskt skönt att ha god tid på sig. Så slipper jag stressa som jag alltid gör haha..
Igår så jobbade jag hela dagen och när jag kom hem så kollade jag bara film och tog det lugnt.
I fredags så firade vi lite halloween, vi var hemma hos Johan och Lollo och förfestade där. Runt
9 så drog vi vidare till Amanda som hade halloween-fest. Jag och Jarre stannade inte så länge
för jag hade sån himla tandvärk och båda var hungriga och trötta. Tänkte lägga upp några
bilder från i fredags:



Lollo med sin kattmask :)


Johan var korvgubbe


Perho, Johan och Jarre på bussen. Eftersom att man behövde vara utklädd
på festen så fick Perho bli en katt och Jarre jokern :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kika gärna in min julblogg detta år där det kommer bjudas på en hel del jultips plus någon tävling! :) www.amandasjul.blogg.se

2010-10-31 @ 19:35:55
URL: http://amandasjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0