101013

Sitter och väntar på att min pappa ska komma, vi ska ut och övningsköra en stund. Bor hos
min mamma just nu eftersom att min pappa flyttat 8 mil från Örebro haha. Så bor här tills jag
hittar något eget! Idag så har jag varit i skolan som vanligt och efter det så åkte jag hem och
skulle vila. Men blev överraskad av min söta pojkvän som kom och plingade på helt random.
Men blev såklart glad över att se honom. Igår så var jag och Erica och gymmade efter vi båda slutat
och sedan sov jag hos henne. Var hemma en snabbis emellan och hämtade lite kläder och då såg
jag att mina klackar jag beställt från h&m hade kommit. Här är en bild på dom:



Är helt kär, dom satt perfekt också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0