101011

Har precis kommit ut ur duschen efter att ha kommit hem från ett tungt spinningpass, har
börjat köra det en gång i veckan nu med Julia! Så himla skön känsla jämt efteråt alltså. Eftersom
att jag har så himla dålig kondis så blir jag så nöjd när jag klarat det varje gång haha. Men hade
håll under nästan hela tiden fast jag ätit mer än 2 timmar innan. Så det var ju inte så kul..
I skolan idag så hade vi bara en lektion som alltid på måndagar. Börjar kvart i 10 och slutar
halv 12, väldigt skön dag. Vi hade skolfoto idag också och blev inte nöjd med de enskilda bilderna.
Men känner att jag ändå vill ha det eftersom det är ju sista gången för mig nu.
Nu ska jag snart gå och lägga mig faktiskt. Skönt att gå och lägga sig lite tidigare ibland.

Tänkte lägga in en bild på min tatuering som jag gjorde för en månad sen eller vad det var..
Är riktigt nöjd med den i alla fall och älskar stilen. Lite speciell sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0