101009

Är helt slut alltså. Det inte kul att jobba när man är bakis.. Menmen det är ju värt pengarna!
Gårkvällen var verkligen toppen, först så var vi hemma hos Johan och Lollo och förfestade. Kollade
idol och spelade ölspel. Runt tio så tog vi bussen upp till stan och drog då direkt till Strömpis. Bästa
krogen i stan enligt mig, har alltid så himla kul där! Jarre drog hem lite tidigare än mig för att han blev
lite för full. Men jag ville inte dra för tidigt så stannade kvar eftersom jag träffade på Kajsa, Julia och Lili.
Hade riktigt kul och runt halv ett så började jag röra mig hemåt. Vill inte vara ute för länge när jag ska
jobba haha.
Idag har jag bara jobbat och sen varit hemma och segat. Kollade nyss på filmen SALT och jag tyckte
att den var riktigt bra! Har hört både bra och dåligt om den men enligt mig är den sevärd. Nu börjar
det bli dags att gå och lägga sig eftersom att jag ska upp och jobba imorgon igen.


Tog några bilder inne på strömpis med mobilen men det går inte att lägga in. Så lägger in några
bilder från i somras istället



Jag och baby


Jag och Erica på liseberg


Midsommar


Bad i lången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0