101126

Ska snart hoppa in i duschen tänkte jag, mår lite bättre idag så ska faktiskt ut ikväll.
Ska äntligen träffa min baby också som jag inte träffat på typ 2 veckor! Helt sjukt
känns det att det var så längesen jag träffade honom alltså.. Får ju träffa han ikväll
i alla fall och det känns jätte skönt. Tänkte visa lite nya kläder jag köpt och fått hem
nu i veckan :)


Bikbok 249:-


Bikbok 499:- (Har länge letat efter ett par jeans som sitter som dessa
dom är verkligen helt perfekta!!)


Nelly.com 299:-


Och idag fick jag äntligen hem mitt paket från h&m som jag beställt
för flera veckor sedan!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Å vad fin den översta toppen var :)

Måste kolla om den finns kvar, var det länge sedan du köpte den?:)

2010-11-26 @ 18:21:55
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0