101125

Mår verkligen skit.. Kul att man får vara frisk i mindre än 2 veckor och sen ska man bli sjuk
igen. Orkar verkligen inte!! Jaja, har i alla fall precis varit och handlat med pappa och så övningskörde
jag också. Nu så ska jag bara lägga mig och kolla på en film och käka lite gott. Hade varit skönt att
sova ut nu när man är sjuk men imorgon ska jag vara hos tandläkaren tio i 9. Men jag får väl åka
hem och sova efter eller något haha.

Lägger upp lite bilder från Malmöresan här



tessan på tåget påväg mot malmö :)


Våran shopping


Hotellrummet


Hotellrummet igen


Gaga, går inte att beskriva hur bra det var alltså!!




Det var typ dom bästa bilderna jag tog på konserten. Väldigt svårt att
få bra bilder tyvärr :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0