101101

Ligger i sängen och ska snart sova, min baby åkte hem för en liten stund sen. Vi kollade på Paranormal
Activity. Har velat sett den super länge men har inte blivit så. Jag trodde den skulle vara jätte läskig
men tyckte att den var väldigt seg faktiskt :( 
Imorse så vaknade jag vid halv 10 och kunde inte somna om. Så jag gick upp och städade rummet för
det såg ut som ett bombnedslag! Skulle även ha pluggat lite men det tog så lång tid att städa så hann
inte med det (gjorde ju lite andra saker emellan också). Men det här var ju bara första dagen på lovet
så jag har ju tid på mig. Vid Fyra-tiden så gick jag upp på stan och mötte Erica, vi solade och kollade
stan lite snabbt och efter det så drog jag på spinning med Julia.


Nu ser det ut som ett rum igen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0