Uppdatering.

Nu var det väldigt länge sen jag skrev någonting här.. Men har inte haft någon lust eller någon ork.
Men jag har bestämt mig för att börja uppdatera som vanligt igen i alla fall haha ;) Idag i skolan så
gjorde jag och tessan en rolig grej, vi beställde biljetter till lady gagas konsert i malmö i november!
Det kommer bli hur kul som helst, är redan sjukt taggad. Men tiden går ju fort, och nu har man ju ett
sommarlov att se fram emot. Det har inte blivit så mycket shopping under den här tiden jag inte bloggat,
har varit mycket sjuk oså. Men tänkte visa bild på det jag har köpt i alla fall!



Tubtopp, nelly.com :)



leggings, nelly.com



Bikini, h&m (har beställt en i svart också för jag är helt kär!!)



spetslinne/klänning, h&m :)



tessan idag i skolan med våra biljetter! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint :)

2010-08-04 @ 14:12:17
URL: http://peerishan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0