100519

Nu känner man verkligen att det är påväg att bli sommar alltså, det har ju varit riktigt varmt de
senaste dagarna. Börjar få lite panik också för har så himla mycket att göra i skolan innan sommarlovet.
Inte kul! I måndags så var vi med på en föreläsning och pratade om UF inför några 8or. Det var riktigt
läskigt för har aldrig pratat för fler folk än klassen förut. Men det gick mycket bättre än jag trodde
faktiskt. Igår så var jag och tränade med erica och sen gick vi lite på stan också. Hittade några grejer
i alla fall. Idag så hade vi operation dagsverke i skolan men jag var bara hemma och sov haha.
Vid 12 så mötte jag kajsa, becca och tessan på stan för att vi skulle fixa en sak. Efter vi gjort det
så gick jag och tessan på stan en stund. Träffade även erica en snabbis innan jag åkte hem :)



Shoppingen igår, shorts och linne från bikbok, sen blev det lite nödvändiga grejer :)



Beställde en kavaj från haléns som kom förra veckan, älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0