100513

Jag behövde verkligen en långhelg nu, har varit så trött och seg hela veckan så det passade perfekt nu
haha. Igår kväll så var vi hemma hos hallinarna och partade lite. Det blev ganska lugnt men det var
kul ändå som vanligt! Det blev en ganska tidig hemgång också för att både jag och jarre var helt slut.
Vid halv 12 så drog vi hem till mig och somnade på en gång. Idag så har jag övningskört för första
gången och det var riktigt kul tycker jag. Så nu blir det att börja ordentligt så att jag kan ta körkort
någon gång ;) Annars så har jag inte gjort någonting speciellt idag. Bara kollat på O.C och tagit det
lugnt. Imorgon så ska jag sova ut ordentligt för sen så blir det jobb hela helgen.

Några bilder från igår:


Gullan :)


Skål!


Jag och baby!


Perho, full som vanligt haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0