The box

Kollade nyss på filmen The Box. Väldigt konstig film tycker jag, fast man förstod typ allting i slutet haha.
Eller så är det bara jag som är dum. Men den var väl helt okej i alla fall. Idag så var det ju första
lovdagen och jag har bara varit hemma och tagit det lugnt. Blev magsjuk igår, antar att jag blev smittad
av emil i fredags eftersom att han precis hade varit magsjuk. Konstigt att inte jarre eller någon annan
blev smittad.. Har mått mycket bättre idag i alla fall, jag har fått behållt allt jag ätit haha! Så jag får
hoppas att det gått över.

I fredags så var vi hemma hos hallinarna och förade som vanligt. Vid 23 tiden så drog vi på en fest
men jag och jarre var båda ganska trötta så det blev en tidig hemgång. I lördags så jobbade jag från
12 till 4 och efter det så åkte jag hem till erica. Vi kollade på film och tjockade med chips. Riktigt skönt
med en lugn lördagskväll.
Igår när jag vaknade upp så mådde jag jätte illa och spydde, efter det så blev jag hemskjutsad av
ericas pappa. Jag förstod att det var magsjukan jag hade fått så ville ju inte smitta ner dom.



En bild på mig och min sötnos erica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0