100324

Igår efter skolan så träffade jag erica på stan. Vi gick runt och kollade i massa affärer och jag hittade
lite grejer faktiskt, en vårjacka bland annat.. Lite senare så tog vi bussen hem till henne och kollade
film och bara tog det lugnt. Jag sov kvar där också. Idag så började man vid 10 och slutade 1 så
skoldagen gick väldigt snabbt. När vi slutat så satt jag och kajsa kvar en stund i skolan. Jag väntade
på att erica skulle sluta. När hon slutade så drog vi och tränade. Men jag hade så himla ont i huvudet
så var verkligen otaggad. När vi tränat klart så drog vi upp på stan en snabbis och sen så åkte vi
hem. Nu ska jag sätta på någon film och sen sova!



Inte världens bästa bild men den fick duga. Jackan jag köpte från
vero moda iaf, jag visar bild på resten av det jag köpte imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0