100322

Helgen har varit jätte bra! I fredags efter skolan så drog jag direkt hem och fixade mig. Vid 5 så tog
jag bussen till hallinarna där min baby redan var. Vid 7 så tog vi bussen till brickebacken där sofia
skulle ha sin 18-års fest. Det blev en lyckad kväll med massa folk man kände. När vi började bli
trötta (vilket var redan vid 12) så drog jag och jarre till mc donalds och käkade och efter det så
tog vi en taxi hem till hans bror och så sov vi där.
I lördags så blev det att gå upp ganska tidigt för att jobba. Jobbade från 11 till 4 och så fort jag
slutade så åkte jag till mamma och firade henne. Det blev massa tårta och annat gott! När jag varit
där i lokalen en stund så drog jag upp och duschade och fixade mig sen så blev det att åka till
hallinarna. Där förfestade vi i några timmar och lite senare så drog vi på fest hos Emma och
Sebbe. Helt okej kväll i alla fall..

Igår så gick jag upp vid halv 7 för att jag började jobba klockan 8. Så det blev itne så många timmars
sömn. Men det gick bra ändå! Skulle egentligen sluta vid 6 men fick sluta typ 40 minuter tidigare.
Det var bra för jag orkade knappt hålla ögonen öppna efter så många timmar haha.

Först lite bilder från sofias fest i fredags:


















och från i lördags:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0