100311

Kom hem från jobbet för ett tag sen.. Jag är verkligen helt slut nu. Det är jobbigt att gå i skolan
och sen jobba efter haha. Idag vid lunch så drog jag, tessan, kajsa och denise till jobbmässan
i conventum. Tessan och kajsa skulle kolla extrajobb och jag och denise gick bara med och kollade
och käkade godis haha! Efter det så drog vi tillbaka till skolan och sen så tog jag bussen hem vid
halv 3. När jag satt på bussen så ringde dom från jobbet. Så halv 4 tog jag bussen tillbaka in till
stan för att jobba. Jag som hade tänkt att plugga :( Menmen det är ju bra med extra pengar.
Ska snart gå och lägga mig, är så himla trött.


Har ju glömt att visa det jag beställde från nelly. Det var ju ett tag sen det kom.



Är helt kär i den här klänningen!



Lite dålig bild haha. Men det var den här spets klänningen/linnet också,
inte så lång som jag trodde men snygg ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0