100309

Vaknade för en liten stund sen. Har studiedag idag och vi hade det igår också, lite skönt!
Helgen har varit väldigt bra.. I fredags så drog vi till hallinarna och hann bara vara där en liten
stund innan vi satte oss på bussen till nora. Riktigt kul bussresa eftersom vi var massa folk som
känner varandra. Festen i nora var till en början väldigt najs men efter ett tag så blev det för
mycket folk och saker gick sönder hit och dit. Vid halv 12 så kom polisen dit också men det
är ju inte så konstigt. Min ena uggs hade någon tagit också (antar att någon tog fel). Men som
tur är så hade jag klackskor med mig i väskan så jag slapp gå med en sko hem, haha!
Vi tog bussen hem som gick vid halv 1 och då drog jag och baby hem till mig och sov.
I lördags så sov vi ganska länge och på kvällen så drog vi till hallinarna igen. Vi var där
hela kvällen och vid halv 3 så gick vi hem och sov..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen måste jag plugga lite. Har massa plugg att göra :(
Ikväll så ska jag jobba från halv 6 till halv 9 också, men ganska kort och skönt pass.




Jarre och klas i bussen påväg till nora



Påväg till nora



Erica och jag i nora


Rebecca, kajsa och jag i nora



i nora, haha ericas snygga hand också :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0