100303

Gud va dålig jag har blivit på att uppdatera alltså, får ändra mig haha.. Idag så har jag äntligen
varit på handledarkursen för körkortet, så i vår ska jag börja övningsköra. Jag vet inte varför
jag har skjutit upp det så länge. Kan ju berätta lite kort vad jag gjort dom senaste dagarna..
I fredags så var vi hos hallinarna hela kvällen. Men vi har ju alltid kul där! I lördags så skulle
jag egentligen jobba men jag kände mig verkligen inge bra när jag vaknade. Kände att jag
behövde lite ledigt. På kvällen så åkte vi först till hallinarna och sen så drog vi till elin på
party. En ganska lyckad kväll blev det i alla fall. Igår så var jag och erica och tränade efter
skolan och efter det så gick vi på stan en stund och kollade lite. På kvällen så sov hon hos
mig!



Jag och simone



baby, emil och johan



johan, simon, jarre och richard..



Rebecca och jag! =)



Perho och jag


Där var några bilder från helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0