Nyår osv :D

I onsdags så jobbade jag hela dagen och när jag slutade vid 8 så drog jag och solade. Efter det så
åkte jag hem till tessy och sov där. Vi hade bestämt att vi skulle fixa oss tillsammans på nyår =)
I torsdags så gick vi upp vid 11 men vi började väl inte fixa oss förrens vid 3 någon gång haha..
Vid 6 så skulle tessy dra så då åkte jag upp på stan och mötte jarre. Vi drog till steve på en gång
som skulle ha fest. Vi var där hela kvällen och festen var rolig oså, men jag hade inte speciellt kul..
Menmen jag har ju mina anledningar.. Vid 12- slaget så gick vi ut och sköt raketer, eller ja steve gjorde!
Det var mysigt haha.. Vid halv 3 så gick jag, jarre och mackan och käkade på sibylla och sen gick vi
hem till mig och sov. Igår så vaknade vi vid 5 någon gång. Vi var helt döda haha. Då drog jarre och
mackan hem och jag åkte till tessy och hämtade mina grejer. Sen åkte jag hem igen och det blev
en väldigt lugn kväll.
Idag så har jag knappt orkat gjort någonting heller. Gick upp på stan för att köpa playstation 2 bara haha.
Det kostade bara 800 så det tyckte jag det var värt =) Det kan vara kul när man inte har något att göra,
som idag typ!



Jag på nyår =)



Jarre och mackan hemma hos steve



På tolvslaget typ. Jag glömde digitalkameran inne då så det blev dåliga
mobilbilder haha..



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Wow - ditt hår är sjukt snyggt! Hur fick du det så vågigt?



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha ett riktigt gott nytt år!

2010-01-03 @ 20:11:14
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0