Helgen

I fredags så slutade vi skolan vid halv 11 för vi hade ingen matte. Men vi var kvar och käkade
eftersom vi äter på Coco Thai nu och maten är ju hur bra som helst! När vi käkat så drog jag
hem till jarre en  stund, han hade också slutat tidigt. Vid 2 så mötte jag tessy en snabbis på
stan också och efter det så gick jag hem och viade en stund. Vid halv 9 så tog jag och jarre
en taxi till hallinarna. Vi stannade där hela kvällen men det var riktigt kul! Jag kom väl hem
vid halv 5 på morgonen ungefär. Igår så sov jag till 2 och bara tog det lugnt tills jag skulle
åka och jobba. Jag började vid halv 5 och slutade klockan 9. Då tog jag bussen hem och sen
var jag bara hemma resten av kvällen och kollade på film.



Jag i fredags innan jag drog ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0