100131

Helgen har varit guld! I fredags så gick jag, becca och tessan på stan i några timmar. Vi hade långt
hål så vi passade på haha. Jag köpte en klänning och en tröja vi ska ha på UF-mässan. Vid 2 så drog
jag och solade och sen så drog jag hem. Efter ett tag så kom tessan hem till mig och vi började fixa
oss oså. Vid 7 så tog vi bussen till hallinarna där det var lite folk. Alltid lika kul där! Vid 11 så drog
vi till en fest men alla skulle dra efter typ tio minuter. Så jag, jarre, tessan och emil drog hem till
mig och körde ölspelet och sen sov vi typ haha.

Igår så gick jag upp vid 7 för att åka till jobbet där vi hade möte. Det tog bara en timme ungefär så
efter det så åkte jag hem och sov igen.  Vid ett så började tessan tjata om att hon var hungrig så då
gick vi ner och beställde pizza haha. Efter vi käkat så tog vi det bara lugnt och vilade lite. När min baby
drog hem så började jag och tessan fixa oss. Vid 8 så drog hon till kumla och jag gick och mötte
jarre. Vi drog till emma och förfestade lite. Vid halv 1 så tog vi en taxi till linus där det var lite chillfest.
Men det var riktigt kul ändå! När vi började bli trötta så beställde vi en taxi och åkte hem och sov!
Idag så har jag jobbat hela dagen så nu är jag helt slut.

Lite bilder ifrån helgen:


Käkade subway när vi var på stan i fredags, mums!


Tessan och fille hemma hos hallinarna.



Försökte ta en bild på den nya klänningen haha. Från bikbok iaf =)


Jag och tessan i min trapp när vi drog hem i fredags haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0