100127

Åh jag är så himla arg på netonnet alltså! Tvn skulle ju ha kommit för två veckor sen men ingen var
hemma när dom skulle lämna den.. Så vi ringde och bestämde att den skulle komma dagen efter.
Men då fick netonnet för sig att det var bedrägeri eller någonting (?) och skickade tillbaka tvn till
affären. Då sa de att det skulle ta ungefär en vecka att skicka tillbaka den hit igen. Men vi hade
inte hört något ifrån dem så pappa ringde dit idag, och då säger dom att dom hade tagit tillbaka
ordern eller vad man säger. Så den var inte ens påväg? Tänker ju inte köpa någon himla tv utav
dom så nu sitter jag och försöker hitta en ny. Då blir det att hämta den själv också, så att det inte
blir massa krångel.. Menmen. Idag hade jag sovmorgon till 10. Lite skönt haha! Vi slutade vid ett
och vid halv 3 så mötte jag patricia som jag inte har träffat på flera år. Vi gick till hälls och tog en
fika och pratade lite om vad vi gör nu förtiden haha. Det var kul att träffa henne i alla fall så det
måste göras om. Nu ska jag bara plugga och ta det lugnt resten av kvällen. Det är ju snöstorm
ute typ..



Det kanske blir den här från Siba =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0