100126

Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Det var nästan inge folk på hela kvällen så det var lugnt
och skönt! Igår så gjorde jag typ ingenting haha, var i skolan till 4 typ. Eftersom att paow och dessie
var i örebro så var man ju nästan tvungen att gå och kolla på dom haha. Ville verkligen veta hur dom
såg ut i verkligheten. Så vi gick dit en snabbis efter skolan och det var ju lite folk som stod och väntade
på dom, lite kul faktiskt. Sen åkte jag hem i alla fall och bara pluggade och tog det lugnt.
Idag så blev det tårta till frukost eftersom att madeleine fyller år. Slutade skolan vid ett och efter det
så åkte vi och hämtade våra UF produkter. Det är en spray till benen som man ska få ett brunt och
jämnt resultat av. Efter det så åkte jag hem och vilade en stund och sen så tog jag bussen till jobbet.
Nu ska jag plugga lite snabbt innan jag somnar framför datorn haha!



Lite brist på bilder haha..

Kommentarer
Postat av: anna

fin du är :)

2010-02-03 @ 23:42:03
URL: http://annaaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0