100124

Helgen har varit helt okej. Lite jobbigt att jag känner mig ännu sjukare. Jag borde nog ha varit
inne men det orkade jag ju inte haha. I fredags så var jag inte heller i skolan och vid 4 så tog
jag bussen in till stan. Mötte hallinarna och emil och fixade allt inför kvällen. Sen så drog jag till
min mamma och fixade mig. Efter ett tag så kom älskling hem till mig och vi satt och letade party.
Vid halv 9 så tog vi en taxi till norr och det blev att vara där hela kvällen. Men det var ganska kul
faktiskt. Vid ett så gick jag och jarre hem till mig och sov.

Igår så ringde dom från jobbet och jag kände att jag verkligen ville jobba så det blev så. Jobbade
från halv 12 till halv 8. När jag slutade så åkte jag hem och fixade mig och sen blev det norr igen.
Inte lika kul igår för vi behövde dra ganska tidigt. Då drog alla till stan och efter ett tag så bestämde
jag och jarre oss för att gå och äta sibylla och sen så tog vi en taxi hem till mig och sov.
Idag så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Kollat på film och sovit typ. Men det behövdes!

Lite bilder ifrån helgen:


baby hemma hos mig i fredags <3


Lite folk i fredags =)


Mer folk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0