100113

Igår efter skolan så drog jag och tränade med tessy. Det blir ganska mycket träning den här veckan
och det gillas! Efter vi tränat så hängde jag med henne och handlade och efter det så åkte vi hem till
henne. Vi var super hungriga så tessy lagade mat till oss, mums haha! Efter det så åkte jag hem och
bara tog det lugnt. Idag så började jag vid 12, jag älskar verkligen att ha sovmorgon. När jag slutade
vid 2 så gick jag och mötte tessy och vi drog och tränade haha. Efter vi tränat så mötte jag min baby
och hängde med honom på stan en snabbis. Han köpte en riktigt snygg t-shirt. Sen så tog jag bussen
hem och har bara pluggat lite oså. Det känns som att det är super mycket i skolan nu, bland annat
nationella i matte på tisdag.. Nu blir det sängen så jag orkar upp imorgon.



Man kan ju bara älska vårat nya lunchställe med skolan alltså. Så himla
god mat där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0