100107

Sitter hemma hos tessy och har precis hjälpt henne att slinga håret. Jag ska sova här ikväll =)
Idag var det första dagen i skolan också, det känns sjukt att lovet redan är slut. Jag har varit
så himla seg den här veckan det är därför jag inte orkat uppdatera hehe. Har typ bara varit
hemma och tagit det lugnt för det mesta. I tisdags så färgade jag håret mörkare brunt och jag
blev jätte nöjd. Jag trivs verkligen i mörkt så därför blev det så. Igår på kvällen så var jag och
bowlade med tessan och hennes kille. Jag vann såklart haha. Det var kul i alla fall för det var ju
ett tag sen. Idag så var jag och tessy på stan en stund och kollade lite och sen drog vi och tränade.
Nu ska vi väl snart sova för jag har ju skola imorgon.. Men det är ju fredag! :D



Såhär ser håret ut nu =)



Tessan igår på bowlingen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0