100421

Idag är det precis 3 månader kvar tills jag blir 18, haha. Men tiden går ju fort. Jag är riktigt trött på
att vara sjuk alltså. Vill bara bli frisk nuuuu! Jag hatar att bara vara hemma och inte göra någonting.
Visst jag har ju saker att göra, som att plugga, städa, tvätta os.v. men hur kul är det? Och både igår
och idag så har dom frågat på jobbet om jag kan jobba några timmar (på kvällen) men det kan jag
ju inte heller göra. Riktigt surt för vill ju jobba. Nu ser jag att det snöar ute också haha.. Det är ju
april??



Sommar nu tack!

Kommentarer
Postat av: Sanna

hej !

allt bra med dig ?

Just nu har jag en riktig drömtävling på bloggen där du själv väljer ditt pris. Kolla in och bestäm ditt pris !

2010-04-21 @ 20:24:39
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0