100419

Har gått och blivit sjuk igen.. Vad arg jag blir alltså, har verkligen inte tid för att vara sjuk just nu. Har så
himla mycket i skolan och nu kommer jag ju att missa ännu mer. Men det blir verkligen att plugga
de dagar jag är hemma nu. Så jag kommer ikapp med allting. När jag kom hem från skolan idag så såg
jag att min klänning från nelly kommit och den var verkligen helt perfekt! Körkortstillståndet kom också
idag så nu är det dags att börja övningsköra haha. Lite seg är jag, menmen bättre sent än aldrig.


Klänningen :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine "Bloggowitch" Hallqvist

Åh så snygg!

2010-04-20 @ 07:33:25
URL: http://www.mondoblog.se/principessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0