100415

Idag hade vi lite sovmorgon, riktigt skönt! Men även fast jag sov ungefär 11 timmar (jag och erica
gick och la oss tio igår haha) så var jag ändå inte pigg imorse. När vi slutade vid 1 så drog jag och
tränade. Efter det så träffade jag jarre. Jag släpade med honom till några affärer fast han hatar det
haha. Men som belöning så bjöd jag honom på la baguette, riktigt gott var det. Nu är jag hemma och
jag funderar på att bara glo på någon film och se sova tidigt idag oxå. Jag skulle egentligen åkt till
tessan och sovit där men jag har ingen ork med någonting :( Men imorgon är det ju fredag som tur är!

Det jag köpte idag:


Den blommiga, 249:- på bikbok och den röd/rosa 149:- på gina tricot.



Shorts 249 :- från bikbok, solglasögona kommer från h&m och sen lite
annat smått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0