100412

Sitter i skolan och har filosofi. Idag slutat vi 4, lite segt.. Helgen har varit jättebra! I fredags så
var vi först hos hallinarna och hade kul som vanligt. Efter det så drog vi på en fest i stan. Inte så
jätte kul där så vi drog därifrån ganska snabbt. Då blev det fyllkäk på mc donalds och sen tog jag
och baby en taxi hem till mig och sov. I lördags så var jag ledig så det blev att sova ut ordentligt.
När vi vaknade så gick vi upp på stan och käkade subway till frukost. På kvällen så åkte vi till
hallinarna igen och förade. Sen så drog vi till schaffer som hade lite fest. Vid 12 så skulle alla
dra så då drog vi hem till hallinarna igen och efterfestade haha. Jag och jarre sov över där också.

Igår så drog jag och jobbade vid 4. När jag slutade vid halv 10 så tog jag tåget hem till tessan
och sov där. Det var kul att träffa henne för det var ju ett tag sen.


En bild från i fredags =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0