100408

Gud vad trött jag är efter dagen alltså.. Ska verkligen försöka sova tidigt idag. Idag så började vi
tidigt med idrott, vi körde badminton och det är ju faktiskt riktigt kul! Men inte lika kul med träningsvärk
i hela kroppen haha. Efter det så hade vi matte både före och efter lunch och vid 1 så slutade vi. Då tog
jag och kajsa bussen till marieberg och kollade lite. Har hittat massa grejer jag vill köpa så nu får lönen
ta och komma! När vi gått runt på marieberg i några timmar så tog vi bussen tillbaka till stan och gick
på mattehjälp haha. Matte C är verkligen sjukt svårt, tycker jag i alla fall. Kom hem för en stund sen
och är helt slut i både benen och huvudet efter all matte idag.


Köpte i allafall ett par riktigt snygga leggings idag på pieces. Sen blev
det strumpbyxor och ett par örhängen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0