100407

Gud va dålig jag har blivit på att uppdatera. Nu får jag verkligen skärpa mig haha.. Men jag ville
njuta av dom sista lovdagarna när jag blev frisk från magsjukan och den här veckan har det varit
fullt upp känns det som. Idag så började jag vid 12, väldigt skönt. Hade bara en lektion så slutade
redan vid 1. Så kommer mina onsdagar att se ut fram tills sommarlovet haha. När vi slutat så satt
jag och tessan kvar i skolan en stund. Hon skulle ha körlektion och jag skulle träffa erica. När erica
slutade så träffade jag henne och vi drog och tränade, första gången på ett bra tag eftersom att
jag var sjuk förra veckan. Men nästa vecka ska jag börja träna som vanligt igen! När vi tränat
klart så gick vi upp på stan och kollade lite. Visar en bild på det jag hittade:



Allt är från h&m, love it!

Grattis till storasyster också som fyller 24 år idag! Nej nu blir det hårinpackning och sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0