helgen

I fredags så började vi för dricka lite hos jarres bror. Med hans kompisar oså. Vid 10 så drog
vi och mötte Becca som var på fest hos brus. Vi var där en stund tills alla skulle dra. Då drog
vi hem till jarres bror igen för att det var så nära. När vi varit där en liten stund så gick vi till
sibylla och käkade och kul hade vi på vägen dit haha! När vi käkat så drog jag och Becca hem
till mig och sov.

Igår så ringde tessan och väckte oss vid kvart över 9. Då var det bara att gå upp och börja fixa
sig. Sen vart vi upphämtade och fick skjuts dit vi skulle bli fotograferade. När vi kom dit så blev
vi sminkade så som vi skulle se ut på bilderna. Vi var där nästan hela dagen och det var jätte kul!
Bilderna ska vara med på en utställning här i örebro. Fast när vet jag inte än. När vi var klara så
fick vi skjuts hem igen och då gick vi och köpte massa gott. Sen kollad vi bara på film och tjockade.
Somnade vid 12 för vi var helt döda. Tessan åkte precis och jag och becca ska snart hem till min
pappa och jag ska packa lite oså. Vi 3 ska sova hemma hos becca i lindesberg ikväll =) ( Får se när
jag visar bilderna från fotograferingen)


ade vi i alla fall!



haha becca och jag tagen med min cam :D

Kommentarer
Postat av: Claudia

hej hej

allt bra?



kram

2009-09-07 @ 16:45:52
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0