dagen

Efter skolan så drog jag hem en stund och vilade lite och vid 5 så åkte jag upp på stan igen.
Jag och pappa gick till friskis och svettis och köpte nytt gym/spinning kort. Så nästa vecka
kommer jag börja träna igen. Tror inte jag hinner något nu i veckan. När vi fixat det så drog
jag hem till mamma igen och lagade mat. När jag käkat oså så cyklade jag till stan igen och
träffade jarre. Gud va skönt det var att se han alltså, kändes som jag inte hade träffat han
på jätte länge haha.. Var med honom tills jag behövde cykla hem för att hinna se true blood.
Sjukt bra serie ju! Nu ska jag väl tvätta bort sminket o sånt och sen sova =)



äntligen ska jag börja igen haha =) köpte för ett helt år denna gång!



En bild på mig från idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0