090930

Idag fick man lite sovmorgon i alla fall. Gick upp vid halv 9 och skulle ta bussen klockan 10. Hade
egentligen ingen skola idag men vi var tvugna att jobba med en uppsats som ska vara klar imorgon
+ att vi har redovisning. Ska snart sätta mig och öva lite på det jag ska säga. När vi var klara vid 12
så drog jag och tessan upp på stan och kollade i lite affärer. Hon köpte ett par jätte snygga kängor =)
Vi satte oss och fikade en stund också. Vid 3 så åkte jag hem till min mamma ville träffa henne innan
hon åker till Turkiet på fredag. Väntade också på att jarre skulle sluta och vid 5 så gick jag upp på
stan och träffade honom. Vi hämtade ut biobiljetter till en förhandsvisning som är nästa vecka. Vi
skulle egentligen dra och käka någonstans men vi bestämde att vi gör det imorgon istället. Så då
åkte jag hem och jag har varit så seg så har inte orkat plugga än. Har kollat gossip girl, idol och
gjort ansiktsmask och lite sånt =) Nu ska jag se vilka som går vidare i idol och sen ska jag plugga
lite snabbt innan jag går och lägger mig!


Mums med kladdkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0