090928

Dagen började med att jag gick upp vid halv 8 och fixade mig oså. 20 över 8 tog jag bussen till skolan.
Först hade vi matte och för en gångs skull gjorde vi lite roliga grejer. Efter det så hade vi historia och
då kollade vi klart på filmen som vi börjat med i fredags. Vi slutade egentligen vid 1 men då skulle vi
till Conventum på UF kick off. Det var ganska intressant faktiskt men i pausen så drog jag för det skulle
hålla på i 3 timmar typ. Då drog jag och mötte jarre. Vi gick och köpte en liten present till Lennarth som
fyllde år idag. När vi gjort det så gick vi hem till min mamma och firade honom. Det var lite folk där oså =)
Vid sju så åkte jag hem och nu har jag bara kollat tv och pluggat typ. Börjar tidigt imorgon igen så det är
dags att sova nu!


Tårtan, mums :)



Skorna jag beställt som kom redan i fredags men hämtade ut dom först
idag. Varmfodrade, jätte mysiga är dom! Från din sko =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0