090927

I fredags så drog vi först hem till steve och började föra lite där med ölspelet och idol. Vid 10 så fick
vi skjuts till haga där det var fest. Det var riktigt lyckat i början och det var typ bara folk man kände
där. Men senare så spårade det ur och det blev typ massa bråk oså. Då tog jag, jarre och steve en
taxi till stan. Steve skulle träffa någon kompis och jag och jarre drog till jarres bror. När klockan blev
3 så ville jag verkligen hem eftersom att jag skulle jobba nästa dag. Då åkte jag taxi hem och somnade
vid 4 någon gång.

Igår så drog jag och jobbade vid 12. Var helt slut och bakis hela dagen men det funkade ändå haha..
Slutade vid 5 och då drog jag hem och gjorde tacos. När jag käkat oså så gick jag till stan och mötte
älskling. Var med honom en stund och sen drog jag hem igen. Jag och tessan hade bestämt att vi
skulle ses så vid 10 när hon kom till örebro så drog jag och träffade henne. Vi drog hem till henne
och så sov jag där =)

Idag gick jag upp vid 10 igen eftersom att jag skulle jobba idag också. Skulle egentligen sluta klockan
halv 5 men dom frågade om jag kunde vara kvar till 8.. Första gången jag jobbar så länge typ haha.
Men det gick faktiskt rätt bra fast trött är jag ju nu! När jag slutade så träffade jag jarre och vi drog
o käkade och sen åkte jag hem. Nu har jag bara kollat på film och vilat men nu blir det att sova!



Halva mig innan jag skulle ut i fredags haha :)



När vi körde ölspelet hemma hos steve =)



Jarre hemma hos steve. jag älskar min baby!

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-09-28 @ 14:56:40
URL: http://londonflickan.webblogg.se/
Postat av: Filippa

Hej! Surfar runt på mer-Trafik och stannar till här och tar en titt. Ha det gott.

2009-09-28 @ 23:36:58
URL: http://metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0