090925

Idag gick jag upp vid halv 7 eftersom att jag skulle ta bussen 20 över 7. I stan så mötte jag tessan
och vi gick direkt till h&m. Det var ju frukostshoppingen idag. Provade ganska mycket grejer men
hittade bara en tjocktröja som jag tyckte om och sen lite småsaker. Vid 10 när stan öppnade så gick
vi runt i lite andra affärer också. Hittade lite grejer i alla fall. Vid halv 1 så började första lektionen och
då kollade vi bara på film. Sen så slutade vi vid 14.20. Då åkte jag hem till mamma och ska snart
börja fixa mig. Trodde min älskling skulle lana i helgen men det blev inte så =) Så ikväll blir det
party. Men måste ta det lite lugnt för ska jobba hela helgen.



Lång svart tjocktröja från h&m, grå pösig tröja från spirit, skärp från
lindex och smink och det andra från h&m&kicks =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0