090924

Bara tre månader kvar till julafton nudå haha. Idag körde vi på lite sovmorgon för på första
lektionen skulle vi bara kolla på någon film. Åkte i alla fall upp på stan och mötte tessan och
kajsa. Vi gick till din sko för jag och tessan skulle lägga undan ett par skor. Efter en liten stund
kom becca också. Tänkte köpa skorna imorgon eftersom vi ska på stan då. Det fanns bara kvar
i storleken större än vad jag har men tänkte köpa dom ändå. Men pappa hade redan beställt
dom i min storlek då fick jag veta =) Jätte mysiga vinter skor är det. Efter vi gått på stan lite
så drog vi till skolan och hade geografi. Har fått lite gjort idag i alla fall.. Sen så slutade vi vid
1 och då drog vi först och käkade pizza och sen tillbaka till skolan för att plugga. Men då blev
det inte så mycket plugg. Vid halv 4 så mötte jag tessy och vi drog och tränade en stund. Sen
åkte jag hem och nu har jag typ pluggat oså. Nu måste jag sova för ska med bussen redan
07.20 imorgon..


Vi klarar allt tillsammans. Som du sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0