090923

Idag hade man sovmorgon till ett, lite skönt! Så då fick man ju sova ut för en gångs skull. Jag hade bara
en lektion och på den var vi och pratade med en om UF typ bara. Det tog inte så lång tid så jag åkte hem
redan innan 2 igen. Jag hann vara hemma i typ en timme sen åkte jag in till stan igen och mötte tessy.
Vi gick runt och kollade lite och jag hittade verkligen ingenting. Men på fredag blir det shopping så får
hoppas att jag hittar något då i alla fall. Jag och tessan ska på fukostshopping på h&m och då är det
typ 20% rabatt på allt också. Men det blir säkert kul =) Träffade jarre en stund förut också. Vi käkade
oså. Ska nog snart sova börjar ju lite tidigare imorgon..



haha våra katter är ju för söta =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0