090921

Idag började man halv 9 med matte. Vi fick tillbaka matteproven och jag had klarat det i alla fall
fast jag trodde att det gick åt helvete. Sen hade vi 2 ganska sköna lektioner och sen slutade vi.
Klockan ett typ, skönt! När vi slutat så drog jag hem en stund och bara tog det lugnt. Vid 5 så drog
jag till min mamma för att jarre skulle komma dit. Så var jag med han ett tag och hade mys =)
Han är världens underbaraste!! Sen följde jag han en bit. Imorgon har vi skolfoto och efter skolan
så hoppas jag på att det blir att träna. Nu ska jag sova i alla fall.


Här kommer 2 av dom 3 bilderna jag tog i fredags haha. Hade glömt
minneskortet hemma då så kunde bara ta 3 bilder =(

Märta däckad bild 1


Märta däckad bild 2 haha bra kväll iaf =)


Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Heej allt bra? :)

2009-09-22 @ 16:42:38
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0