090919

Gårkvällen var faktiskt bra. Först drog jag och mötte min baby som jag saknat otroligt mycket!
Vi drog och mötte tessan och jocke och vi drog till en fest på norr. Jag och jarre var inte därtrål
så länge för vi tyckt det var ganska tråkigt så vi gick till hans bror istället. Där dunkade vi musik
och körde ölspelet. Vid 12 typ så kom tessan och några till dit också och dom stannade till 2 typ.
Jag och jarre drog vid 3 så jag kom hem först vid 4. Inte så konstigt att jag var helt död imorsë
när jag skulle upp och jobba. Jag jobbade till 5 ungefär och när jag slutat så åkte jag till stan
och mötte jarre. Vi käkade mc donalds och efter det så träffade vi G en stund. Efter ett tag så
åkte vi hem och jag har bara tagit det lugnt hela kvällen. Är så sjukt trött så har inte orkat göra
någonting haha. Snart blir det att sova i alla fall, det behövs!



Skorna jag köpte igår från h&m, jätte sköna och perfekta till hösten/vintern =)



Innan jag drog ut igår =)


Kommentarer
Postat av: Charelles

frågestund i bloggen nu ! ;)

2009-09-20 @ 09:52:23
URL: http://charelles.blogg.se/
Postat av: Sophie

så mysiga skorna ser ut :D har de samma färg i verkligheten? :)

2009-09-24 @ 16:23:59
URL: http://iheartfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0