090917

Idag började jag tidigt. Men första lektionen var idrott och då paddlade vi kanot och det är ju bara
kul! Efter det så hade vi håltimme och då hade jag och becca plommon krig haha. Man har ju för
roligt i skolan med dom tjejerna alltså. Sen var det geografi och efter det så skulle vi slutat, men
det var någon som kom och föreläste om UF. När det var slut så skulle jag och tessy egentligen
dra och träna men hon kunde inte så det blir nog imorgon efter skolan istället. Har typ varit hemma
hela dagen bara. Får träffa min älskling först imorgon. Flera dagar utan honom nu =( Förut kollade
jag i alla fall på gossip girl. Såg första avsnittet på säsong 3. Det programmet kan ju inte vara dåligt!
Äntligen tillbaka med en ny säsong också. Imorgon är det äntligen fredag men veckan har gått hur
snabbt som helst ju.



Bästa serien =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0