090916

Idag vaknade jag vid 10, skönt med lite sovmorgon. Vid 12 skulle jag till tandläkaren igen.
Varit där ganska mycket den senaste tiden men har typ jämt ont i tänderna.. Hoppas det
slutar nu i alla fall! När jag var klar där så tog jag bussen till stan och mötte tessy. Vi drog
och tränade på en gång. När vi tränat i typ 1 och en halv timme så åkte jag hem. Jag hade
ju egentligen bara en lektion i skolan idag och dom andra skulle inte på den så då orkade
jag inte heller dra dit. Har precis kollat klart på true blood, sjukt bra serie ju. Men lite konstig
också haha. Ska snart sova för imorgon börjar jag tidigt. Imorgon får jag nog träffa min baby
också för han börjar bli frisk! =)


Gammal bild på mig haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0