090915

Idag började vi tidigt igen med matte. Vi hade 2 timmars lektion och sen var det lunch. Det var
ingen god mat i skolan så vi drog och käkade pizza. Det var riktigt gott, ibland måste man ju få äta
sånt haha. Efter lunchen så hade vi företagsekonomi och då jobbade vi bara lite med UF. När vi
slutade så gick jag och tessan på stan och kollade lite. Jag fick ju min lön idag så jag kände att
jag behövde shoppa lite =) Hittade inte så mycket men några grejer blev det. Vid halv 5 så åkte
vi hem och sen dess har jag bara varit hemma och segat. Kollat idol och lite sånt. Har varit så
himla trött. Så nu ska jag sova fast jag har en lååång sovmorgon imorgon.



Våran lunch



Det jag köpte idag, svart linne från gina. Långärmad rosa tröja från
vero moda, halsduk från gina och sen hårinpackning, silkesdroppar,
nagellack och örhängen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0