090914

Skoldagen idag började med matte prov och jag känner verkligen att det gick riktigt dåligt. Men jag
hoppas att jag klarar G i alla fall. Måste bli duktigare på att plugga på lektionen & hemma. Får aldrig
något gjort känns det som. Efter matten så hade vi bara historia också och sen slutade vi. Då åkte
jag hem till tessy och var där en stund innan vi drog och tränade. När vi tränat klart så åkte jag hem
och pluggade faktiskt haha. Vi hade en uppsats som skulle vara inne idag så den började jag med då.
Blev klar i alla fall fast det tog sin tid! Hade ju velat varit med min älskling idag på våran dag men han
har blivit sjuk igen =( Men får hoppas att han blir frisk snart igen. Nu måste jag sova för jag börjar
tidigt imorgon igen.


Saknar mitt mörka hår lite faktiskt.. Haha jag kan aldrig bestämma mig =(


Kommentarer
Postat av: A

Hallå där:D

Fin blogg du har!

2009-09-15 @ 21:00:00
URL: http://enligtamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0