090913

Det blev bara en lugn hemmakväll igår med lite gott. Men det kan behövas ibland det också!
Gick o la mig ganska tidigt i alla fall. Idag så har jag inte gjort speciellt mycket. Först var jag
bara hemma och hade tråk. Men det är ju söndag haha. Vid 5 så träffade jag jarre och hängde
med han och käka pizza. Efter det så drog vi och träffade robin och g. Dom skulle spela fotboll
så jag satt och kollade på. Kul var det faktiskt haha =) Efter någon timme så åkte jag hem och
har typ pluggat matte tills nu. Har varit så trött hela tiden så fattade ändå ingenting. Har prov
imorgon och det kommer ju inte gå någe bra alls.. Men ska försöka göra så gott jag kan i alla fall!



Har inte tagit så mycket bilder i helgen så här kommer en till från fotograferingen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0