090912

Igår så var vi bara på en lektion i skolan. Skulle ha nästan 4 timmar hål annars så orkade inte det..
Slutade vid 2 så drog jag och tessan hem till henne och käkade lite oså. När hon var klar så drog
vi hem till mig och då fixade jag mig. Jarre kom till mig också. När jag var klar så tog vi bussen
till haga där det var fest. En riktigt lyckad kväll faktiskt fast den slutade ganska tidigt. Vid 12 så
drog jag och jarre till mc donalds och käkade och sen drog vi hem till mig och sov.

Imorse gick jag upp vid 10 för att jobba. Jarre låg kvar och sov när jag drog haha =) Jobbade till
halv 5 och efter det har jag inte gjort så mycket. Käkat tacos o segat bara. Är taggad på att dra
ut ikväll med så jag får hoppas att vi hittar nåt!



Tessan, jocke och emil =)



Testade den här för första gången, inte lika god som jag trodde men den funka haha =)

Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

heej :) allt bra?

2009-09-13 @ 19:34:04
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

heej :) allt bra?

2009-09-13 @ 19:34:14
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0