090909

Idag började jag ju först klockan ett. Men gick ändå upp vid tio och började göra mig i ordning.
Sen drog jag upp på stan och mötte Tessan, Becca och Kajsa. Dom gick runt och kollade lite för
dom hade håltimma. Sen gick vi till skolan och åt lunch och efter det så fick vi alla bilderna från
fotograferingen. Så nu har jag alla på datorn. När vi fått det så gick vi till skolan och hade sista
lektionen (första och sista för mig).. När vi slutat så träffade jag tessy och vi drog och tränade
en liten stund. Jag tog det lugnt eftersom jag fortfarande är lite sjuk. När vi tränat en stund så
följde jag med tessy hem till henne. Kom hem för en stund sen och har kollat bilderna oså. En
del blev faktiskt jätte bra! Massa bra på tv ikväll också ju, ska kolla på både Idol och True Blood. =)

Här kommer några av bilderna jag tyckte om:














Kommentarer
Postat av: moath

fina bilder !:D

och sjukt snygga skor :o

2009-09-09 @ 22:34:29
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0