090902

Sitter i skolan och har historia. Vi kollar på någon film men har inte sett så mycket av den
haha.. Snart är det lunch i alla fall och sen har vi en sista lektion innan vi slutar. 14.20 tror
jag det är vi slutar. Får se vad som händer efter skolan men jag hoppas på att få träffa
älskling idag i alla fall. Blir nog att sova hos mamma ikväll också för det är ju liiite närmre
till skolan haha. =)


bild på mig och baby från i vintras typ haha =)



Kollade lite gamla bilder och hittade också den här som är från nyår =)


Sen tycker jag jätte mycket om becca<3 (becca själv som skrev haha)

Kommentarer
Postat av: Hanna

FIn blogg =)

2009-09-02 @ 17:26:53
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0