Spinning

Kom precis hem från spinningen. Man känner sig ju sjukt duktig efter passet är slut. Super skön
känsla ju haha! Snacka om att man blir svettig men det är ju bra, då vet man att det händer nåt :D
Slutade praktiken vid kvart i 4 idag. Men det gjorde faktiskt inte så mycket för jag tycker bara att
det är kul. Nu ska jag kolla Efterlyst och sen True Blood ska unna mig lite naturgodis också eftersom
jag var så duktig. ;D Efter det blir det sängen direkt för nu är jag helt slut verkligen! Imorgon är det förhandsvisning av Bröllopsfotografen som jag ska på också. Den verkar ju jätte bra =)



Det här var typ jag efter spinningen haha!

Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej hej,

jag skriver en blogg och nu vill jag ha ditt råd om vad som skulle göra min blogg roligare/intressantare? :)



tack på förhand, kram!

2009-10-08 @ 14:56:30
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0