Dagen

Idag slutade jag ganska sent på praktiken, eller ja vid halv 4. Men det gjorde inte så mycket för fick
göra lite saker i alla fall. Lite jobbigt att bara sitta o lyssna på någon som pratar.. När jag slutade tog
jag bussen till stan och mötte jarre. Vi drog först och käkade på alfredos. När vi käkat klart så drog
vi hem till mig och kollade film och hade mys. Vi såg REC o den var ju riktigt äcklig! Men den är värd
att se om man gillar skräckisar! Jag kom hem för en liten stund sen och nu väntar jag på att True Blood
ska börja. Sen måste jag sova om jag ska orka upp imorgon haha.



Min älskling åt pizza haha.. och jag körde på en tacotallrik. Mums!
Tack för världens bästa dag baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0